wtorek, 24 lipca 2012

Sunset

Witam, sobotni wieczór obfitował w najprzeróżniejsze wrażenia i widoki. W spotkaniu nad morzem uczestniczyli:
  • Szamanka Aubrieta,
  • MariaM,
  • Vislav Wayfarer.
Tak dokładnie to powinno się odbyć 21/22 czerwca - przesilenie letnie i Kupalnocka. 23/24 czerwca to Noc Świętojańska i wianki.
Nasze obchody tego terminu, gdy dzień jest najdłuższy - noc najkrótsza miały inne elementy - multikolorowe. Była muzyka, wino, taniec. No i dużo fotek.
Muzyka z Chin, Korei, Mongolii, Ałtaju. Wino z Hiszpanii. Latające latarnie z Chin. Różne stroje i wspaniałe nastroje.
Powstało kilka serii fotek. Na początek taniec Szamanki Aubriety, a w tle zachodzące słońce. To jest krótki czas w Świnoujściu, gdy można zobaczyć słońce powoli schodzące do morza. Przez resztę roku zachodzi nad lądem.
Z czasem zamieszczę jeszcze inne fotki z tego wspaniałego wieczoru.
pozdr.Vslv
 p.s. Aubrieta ma założony na sobie Hanbok - tradycyjny strój koreański. Strój został w całości zaprojektowany na podstawie dostępnych źródeł i uszyty przez Aubrietę. Nakrycie głowy wykonałem ja.

2 komentarze:

  1. Jestem pod wrazeniem tego wszystkiego. No i zdjecia wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, dziękuję

    pozdrawiam Aubrieta

    to wszystko to zasługa Vislava, on jest moim PR i dba o mój image, ja jestem tylko szamanką

    OdpowiedzUsuń